Sıkça Sorulan Sorular

1- Parçayıldızı üyelik şifremi unuttum, ne yapmalıyım?


Üye Girişi adımındaki Şifremi unuttum linkine tıklayarak e-mailinize gelen linke tıklayınız ve yeni şifrenizi oluşturunuz.


2- Parçayıldızı'na üye olduğum e-mail adresimi unuttum, ne yapmalıyım?


Yeni üyelik oluşturmanız gerekmektedir.


3- 3D Secure nedir ve neden güvenlidir?


3D Secure ile yapılan ödemelerde banka ve kullanıcı ekranında, banka tarafından sunulan özel bir 3D işlem ekranı açılır ve alışveriş yapılan kredi kartının sahibinin cep telefonuna sms ile onay kodu gönderilir. Böylelikle kart numaranız başkaları tarafından biliniyor olsa bile şifrenizi sadece siz bildiğiniz için elektronik güvenliğinizi sağlamış olursunuz.


4- 3D Secure şifresi tanımlayamıyorum, alışverişe nasıl devam edebilirim?


Sitemizde sizlerin güvenliği için sadece 3D Secure şifresi ile alışveriş yapılmaktadır. 3D Secure şifrenizi alma ekranında problem yaşıyorsanız, öncelikle bankanızla görüşerek kontrol ediniz. Probleminiz hala devam ediyorsa Çağrı Merkezimizden destek alabilirsiniz.


5- Kredi kartı ile vadeli alışveriş yaptığım ürünün iadesi nasıl oluyor?


Taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örnek: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.


6- Parçayıldızı siparişlerimi nereden görebilirim?


Üye girişi yaptıktan ana sayfamızda ki siparişlerim sekmesinden veya hesabım menüsünde bulunan siparişlerim bölümünden görebilirsiniz.


8- Satılan ürünlerin garanti süresi nedir?


Çalışılan markaların kendi garanti prosedürleri değişkenlik göstermektedir.


9- Aldığım ürün hasarlı çıktığında ne yapmam lazım?


Ürününüz size ulaştığında kargo firmasının yanında mutlaka kontrol ediniz. Ürün hasarlı çıktığı taktirde kargoyu teslim eden kişiye tutanak tutturunuz. Ürünü tutanak ve faturasıyla birlikte kargo çalışanına geri veriniz.


10- Ürün gönderimi nereden yapılıyor?


Vermiş olduğunuz bilgiler doğrultusunda sipariş adresine en yakın depomuzdan ürün/ürünleriniz kargoya teslim edilir.


11- Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?


Yurtiçi kargo ile çalışmaktayız.


12- Siparişlerim için Kargo Bedeli ödeyecek miyim?


Yapacağınız alışverişlerde 500 TL’ye kadar kargo bedeli tarafınıza aittir.


13- Teslimat ve fatura


Kanunların gerektirdiği şekilde e-fatura kullanımından ötürü faturanız mail adresinize gelecek. Ürün irsaliyesi ile belirtilen adrese kargolanacaktır. Faturalama işleminden sonra fatura adres bilgileri değiştirelemez. Bu sebepten ötürü girmiş olduğunuz bilgilerin doğruluğunu siparişi onaylamadan mutlaka kontrol ediniz.


14- Teslimat süresi nedir?


Stok durumumuz ve bulunduğunuz şehire göre teslimat süresi 1-5 iş günü arasında değişkenlik gösterebilir.


Not:  0 850 205 44 37 nolu numarayı arayarak öneri veya şikayetlerinizi bildirebilirsiniz.